ראש האופוזיציה מתהפך: "עזה לא תעבור לרשות"

פנחס בן זיו No Comments on ראש האופוזיציה מתהפך: "עזה לא תעבור לרשות"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, הביך את עצמו לדעת כאשר שוב סתר את עצמו בנוקאאוט מוחלט האופייני רק לו. בפוסט שפרסם בחשבונו ברשתות החברתיות, כתב היום לפיד כי "אין אדם בעולם שחושב שצריך להעביר את עזה לידי אבו מאזן ביום שאחרי המלחמה – נתניהו שוב המציא מריבה".

לדבריו, "בזמן שילדינו הגיבורים נהרגים בעזה, נתניהו המציא מחלוקת. עוד אחת. המציא מחלוקת עם ארה״ב, המציא מחלוקת איתי, המציא מחלוקת עם בני גנץ וגדי איזנקוט".

לפיד הפתיע ואמר כי "אין אדם אחד בעולם שאומר שצריך להעביר את עזה לידי אבו מאזן ביום שאחרי המלחמה. אפילו לא אחד! הוא המציא את הרעיון הבלתי ניתן ליישום הזה, כדי שהוא יוכל להגיד שהוא ילחם נגדו בכל הכוח (זה קצת מסוכן, אם יש בנאדם אחד בישראל שעלול להפסיד לאוייב לא קיים, זה נתניהו)".

בהמשך הוסיף כי: "דיברתי על זה עם ההנהגה האמריקאית, עם האירופאים, עם אנשי המחנה הממלכתי, עם מי שאתם רוצים. אף אחד לא מבין על מה הוא מדבר. אף אחד לא חושב שזה יכול לקרות בעתיד הקרוב. אף אחד! הם לא מבינים מה הוא רוצה. עם מי בדיוק הוא מתווכח? התשובה היא שנתניהו עושה מה שהוא עושה כל חייו: מסית ומשקר ומייצר שנאה. עכשיו הוא רק עושה את זה באמצע מלחמה מרה, כשכל יום נהרגים חיילים. הוא לא למד כלום מה-7 באוקטובר. האסון לא שינה אותו, הוא לא מסוגל להכיר באשמתו. האיש הזה לא יכול להמשיך לעמוד בראש המדינה. זה מסוכן מדי".

הפוסט היה יכול לשכנע אלמלא רק לפני מספר שבועות, בתאריך ה-7 בנובמבר אמר ראש האופוזיציה בריאיון בתוכנית "הבוקר הזה" ברשת ב' כי הגוף היחיד שיכול לקבל עליו את השליטה על רצועת עזה ביום שאחרי הניצחון על החמאס הוא הרשות הפלסטינית – אך השליטה הביטחונית בתקופה הקרובה צריכה להיות של צה"ל כי אחרת "לא נוכל לבקש מהאנשים של בארי ושדרות לחזור לביתם".

על היום שאחרי המלחמה אמר אז ראש האופוזיציה כי זה אינטרס ישראלי שהרשות הפלסטינית תנהל את הרצועה, "אנחנו לא רוצים לממן חינוך לילדי עזה ולא את בתי החולים שלהם. ראש הממשלה לא אמר את הדבר הזה בגלל שהוא כלוא בידי הקיצוניים שלו. רה"מ כלוא בתוך ממשלה של אנשים מאוד קיצונים שרוצים להפציץ את עזה בפצצות אטום".

שבוע לפני כן, בתאריך 30 באוקטובר, אמר לפיד במענה לשאלתה של העיתונאית טל שלו על היום שאחרי המלחמה: "הצעד הנכון – להחזיר את הרשות הפלסטינית לעזה".



0 תגובות